流浪的龙

似乎大家今年过的不太好。如果需要树洞或者安慰,写电子邮件到460304395@qq.com,或者在评论里留下邮箱。愿我能安慰孤独的灵魂。此条长期有效。

Sea Song - Lisa Hannigan
  • 偶然从手机里淘出一首好歌,歌还是要认真听才能感受到它的好。女声很特别,有诗意。

  • there's one man, he's like   有这样一个他

  • the wishful thinking in my life, i see so  他喜欢我生活中奇妙的想法

  • and he's like the wine on the weekend...  我也知道他喜欢在周末小酌

  • and though he is like the sea and it's right he be so 我想他就像海,是的,他像海那样

  • if i hold tight he'll wash over me...如果我抓紧他,海浪就会将我冲走


  • there's one girl I like she's a smile on a Monday 有这样一个她,我喜欢她在周一的笑容

  • and she'll fight to stay so... 并且她会努力去保持那份乐观

  • and she's like the sun on the weekend 她也喜欢周末的慵懒阳光

  • and though she is like the sea and she's right to be so 我想她像海,是的,她就像海一样

  • still i like that she sails with me... 我喜欢她与我一同出航的感觉


  • didn't we all break down 我们并没有都坦白心事

  • didn't we all fake 我们也没有坦诚以虚

  • isn't it alright now  现在是否是合适的时间?

  • didn't we all break out... 我们并没有爆发


  • there's one man so bright he blocks the light 有这样一个他

  • and he'll always be so... 在我眼中永远比光更夺目

  • he's like no sleep on the weekend  他喜欢在周末彻夜未眠

  • and though he is like the sea and he's right to be so 我想他就像海,是的,他像海

  • when i hold tight i sink down deep...如果我抓紧他,我就会深深沉沦。


  • didn't we all break down 我们并没有都坦白心事

  • didn't we all fake 我们也没有坦诚以虚

  • isn't it alright now  现在是否是合适的时间?

  • didn't we all break out... 我们并没有爆发


  • and though we are like the sea and it's right we be so 我们都认为对方像海,并且事实如此

  • we could chase tails all the years I've been given...我们可以一直追逐着对方的脚步,正如我所做的这般。


评论
热度(8)

© 流浪的龙 / Powered by LOFTER