流浪的龙

似乎大家今年过的不太好。如果需要树洞或者安慰,写电子邮件到460304395@qq.com,或者在评论里留下邮箱。愿我能安慰孤独的灵魂。此条长期有效。

Patience - Guns N' Roses

          《Patience》,枪花。搞摇滚的人,唱起情歌来,真是不得了。很大的原因,可能是他们的吉他很溜。而那歌喉,能撕心裂肺,能温柔至极,无尽沧桑。一开口就是故事。

Shed a tear 'cause I'm missin' you

流出了泪水,只因我在思念你

I'm still alright to smile

我仍然强装微笑

Girl, I think about you every day now

女孩,我每天都在想着你

Was a time when I wasn't sure

曾经我感到迷茫

But you set my mind at ease

但你却使我心安

There is no doubt

毫无疑问

You're in my heart now

你已经在我心中

Said, woman, take it slow

女孩说,慢慢来

It'll work itself out fine

一切将会变得更好

All we need is just a little patience

我们所需要的只是一点耐心

Said, sugar, make it slow

恋人说,慢慢来

And we come together fine

然后我们终会团聚

All we need is just a little patience

我们所需要的只是一点耐心

(patience)

耐心

Mm, yeah

I sit here on the stairs

我坐在楼梯上

'Cause I'd rather be alone

因我宁愿孤独

If I can't have you right now

如果我现在不能拥有你

I'll wait, dear

亲爱的,我将为你等待

Sometimes I get so tense

有时我感到如此紧迫

But I can't speed up the time

可我无法使时间加速

But you know, love

但你知道,我的爱人

There's one more thing to consider

还有更多的事情需要考虑

Said, woman, take it slow

女孩说,慢慢来

And things will be just fine

然后一切都会变好

You and I'll just use a little patience

你和我将仅付出一点耐心

Said, sugar, take the time

恋人说,慢慢来

'Cause the lights are shining bright

因为一切都在闪闪发光

You and I've got what it takes

你和我已经做到了

To make it, We won't fake it,

我们将不会伪装它

I'll never break it

我永远不会破坏它

'cause I can't take it

因为我无法拿开它

...little patience, mm yeah, mm yeah

些许耐心

need a little patience, yeah

需要一点耐心

just a little patience, yeah

仅是一点耐心

I been walkin' the streets at night

我在夜晚的街头不断徘徊

Just tryin' to get it right

只为了努力思考它的答案

Hard to see with so many around

太多东西模糊了我的视线

You know I don't like

你知道我不喜欢

Being stuck in the crowd

被裹挟在人群中

And the streets don't change

街道仍是曾经的街道

But baby the name

名字却不是你的名字

I ain't got time for the game

我没有时间玩那一套

'cause I need you

因为我需要你

Yeah, yeah, but I need you

是的 但我需要你

Oo, I need you

我需要你

Whoa, I need you

我需要你

Oo, all this time

无时不刻


评论
热度(4)

© 流浪的龙 / Powered by LOFTER