流浪的龙

似乎大家今年过的不太好。如果需要树洞或者安慰,写电子邮件到460304395@qq.com,或者在评论里留下邮箱。愿我能安慰孤独的灵魂。此条长期有效。

The Moon Song (Studio Version Duet) - Karen O

        《The Moon Song》,关于月亮的歌。演唱:Karen O,一个韩国与波兰的混血女歌手。这是继奥黛丽赫本的《moon river》之后的又一首绝妙的月亮情歌。柔美的声线,让人想念甜蜜的爱情。多听容易醉,请慎点。

I'm lying on the moon

我躺在月亮上

My dear, I'll be there soon

亲爱的,我马上就到

It's a quiet starry place

在这繁星点点的宁静夜晚

Time's we're swallowed up

时间都被我们吞噬

In space we're here a million miles away

在这万里之外的深空

 

There's things I wish I knew

有好多事我都想知道

There's no thing I keep from you

我对你毫无保留

It's a dark and shiny place

这里黑暗又闪亮

But with you my dear

但有你在我身边

I'm safe and we're a million miles away

在这万里之外的深空都很心安

 

We're lying on the moon

我们躺在月亮上

It's a perfect afternoon

真是一个美妙的下午

Your shadow follows me all day

你的影子整天伴随着我

Making sure that I'm okay and

守护着我

We're a million miles away

在这万里之外的深空

a million miles away

万里之外

a million miles away

万里之外



评论
热度(4)

© 流浪的龙 / Powered by LOFTER