流浪的龙

似乎大家今年过的不太好。如果需要树洞或者安慰,写电子邮件到460304395@qq.com,或者在评论里留下邮箱。愿我能安慰孤独的灵魂。此条长期有效。

What A Wonderful World - The Innocence Mission

    《what a wonderful world》,多么美好的世界。原唱是路易斯.阿姆斯特朗,爵士乐的传奇人物。怕大家不习惯他的声音,就推荐了翻唱版。翻唱者是:The Innocence Mission,纯真使命乐团。

     新春时节,听一首充满新生和希望的歌,感受这世界的美好。一花一树,一草一木,为你我开放。

作词 : Thiele, Weiss

I see trees of green red roses too

我看见绿树和红玫瑰

I see them bloom for me and you

我看见他们为你我开放

And I think to myself what a wonderful world

我情不自禁地想到,这是一个多么美妙的世界

I see skies of blue and clouds of white

我看见蓝天和白云

The bright blessed day the dark sacred night

明亮而幸运的白天,深邃而深沉的夜晚

And I think to myself what a wonderful world

我情不自禁地想到,这是一个多么美妙的世界

The colors of the rainbow so pretty in the sky

天上的彩虹的颜色如此美丽

Are also on the faces of people going by

照映在过往人们的脸上

I see friends shaking hands saying How do you do

我看见朋友们握手问好

They're really saying I love you

他们在说:我爱你!

I hear babies cry I watch them grow

我听见婴儿哭泣,看着他们长大

They'll learn much more than I'll ever know

他们学到的东西将远胜于我

And I think to myself what a wonderful world

我情不自禁地想到,这是一个多么美妙的世界

Yes I think to myself what a wonderful world

我情不自禁地想到,这是一个多么美妙的世界


评论
热度(14)

© 流浪的龙 / Powered by LOFTER