流浪的龙

似乎大家今年过的不太好。如果需要树洞或者安慰,写电子邮件到460304395@qq.com,或者在评论里留下邮箱。愿我能安慰孤独的灵魂。此条长期有效。

Sexy Music - The Nolans

        《Sexy Music》,性感音乐,演唱:The Nolans。一支爱尔兰家庭乐队。这首后来被台湾歌手高凌风翻唱成了《冬天里的一把火》,在1987年春节联欢晚会上,被费翔唱火了。

       这是一首迪斯科舞曲(DISCO),在不远的上个世纪流行过一阵。都爸爸妈妈们喜欢的风格了,他们的潮流是去舞厅。想想也是很摩登。毕竟现在很少有人去过了。

Well I head on out at the local disco hall

好极了 我要去 当地迪斯科舞厅

wehere the kids get down to the funky disco wall

年轻人们都赶时髦地去跳迪斯科

well the music hit me high it hit me low

好极了我随音乐尽兴得玩 ,音乐也让我伤感

oh babe, I was getting it all

哦宝贝,我想要这一切

Through the smoky funky scene

在这烟雾缭绕的动感地带

man, you should have been

年轻人们,你们该尽兴玩

behind those disco lights

这些迪斯科灯光

flashing through the night

彻夜闪烁,激情四射

Sexy music on the wall

性感音乐 让我飘飘欲仙

Sexy music I was getting it all

性感音乐 我想要这一切

Sexy music on the wall

性感音乐 让我飘飘欲仙

Sexy music I was getting it all

性感音乐 我想要这一切

Oh reflections in the night

哦夜晚的遐想

Sexy actions in the light

霓虹灯下的暧昧

how those shadows turn me on

这些幻影让我快乐

one look and I was gone

一个含情脉脉的眼神,我就被电住了

When I checked the time I should be heading home

当我查看时间 我快要回家了

I'm shaking to that rhythm in my soul

但在我灵魂深处 ,我随这音乐节律翩翩起舞

those shadows flickered high they flickered low

这些幻影飘忽时高时低

oh babe, nearly lost control

哦宝贝,我几乎要失控了

Through the smoky funky scene

在这烟雾缭绕的动感地带

man you should have been

年轻人们,你们该尽兴玩

behind those disco lights

当我们激情四射地跳舞时

flashing through the night

我们活力四射,舞动人生

Sexy music on the wall

性感音乐 让我飘飘欲仙

Sexy music I was getting it all

性感音乐 我想要这一切

Sexy Sexy music on the wall

性感音乐 让我飘飘欲仙

Sexy music I was getting it all

性感音乐 我想要这一切

Sexy Sexy music

性感性感音乐

Through the smoky funky scene

在这烟雾缭绕的动感地带

man you should have been

年轻人们,你们该尽兴玩

we raised our body heat

我们身体的温度都燥热起来了

as we danced on to the best

我们跳的最好

Oh reflections in the night

哦夜晚的遐想

Sexy actions in the light

霓虹灯下的暧昧

how those shadows turn me on

这些幻影让我快乐

one look and I was gone

一个含情脉脉的眼神,我就被电住了

Sexy music on the wall

性感音乐 让我飘飘欲仙

Sexy music I was getting it all

性感音乐 我想要这一切

Sexy music on the wall

性感音乐 让我飘飘欲仙

Sexy music I was getting it all

性感音乐 我想要这一切

Sexy music on the wall

性感音乐 让我飘飘欲仙

Sexy music I was getting it all

性感音乐 我想要这一切

Sexy music on the wall

性感音乐 让我飘飘欲仙

Sexy music I was getting it all

性感音乐 我想要这一切


评论(2)
热度(11)

© 流浪的龙 / Powered by LOFTER