流浪的龙

似乎大家今年过的不太好。如果需要树洞或者安慰,写电子邮件到460304395@qq.com,或者在评论里留下邮箱。愿我能安慰孤独的灵魂。此条长期有效。

Reality - Richard Sanderson

     最近被女神苏菲玛索迷住了,怎么可以有这么美的人。这首《reality》(真实)来自她的处女作《初吻》,那年女神14岁,笑容甜美,大概看过电影的人都会想,如果她一直14岁,永远都不会长大,该有多么美好啊。光是看到她的脸就让全世界沉醉。

    这首《reality》是当年15个国家的冠军单曲。我只能用美好,青春这样的词语来形容。有种情绪,不可言语。

met you by surprise   

无意间与你相遇

i didn't realize

我却没有意识到

that my life would change forever

生命会因此改变

saw you standing there

见你伫立在那儿

i didn't know i'd care

我不知自己在意

there was something special in the air

那空气与众不同

dreams are my reality

梦境是我的现实

the only kind of real fantasy

唯一真实的幻想

illusions are a common thing

幻想已归于平淡

i try to live in dreams

我试着活在梦中

it seems as it's meant to be

这似乎本应如此

dreams are my reality

梦境是我的现实

a different kind of reality

一种不同的现实

i dream of loving in the night

我梦见夜晚相爱

and loving seems alright

爱仿佛如此自然

although it's only fantasy

即使这只是幻想

if you do exist

如果你真的存在

honey don't resist

亲爱的不要抗拒

show me a new way of loving

给我爱的新方式

tell me that it's true

告诉我这是真的

show me what you do

向我演示如何做

i feel something special about you

你令我感到特别

dreams are my reality

梦境是我的现实

the only kind of reality

唯一存在的现实

maybe my foolishness is past

或许我不再愚蠢

and maybe now at last

也许只有这样了

i'll see how the real thing can be

我将见真实如何

dreams are my reality

梦境是我的现实

a wonderous world where i like to be

渴慕的美妙世界

i dream of holding you all night

我梦中与你相拥

and holding you seems right

与你如此的自然

perhaps that's my reality

也许那即是现实

met you by surprise

无意间与你相遇

i didn't realize

我却没有意识到

that my love would change forever

生命会因此改变

tell me that it's true

告诉我这是真的

feeling that are new

多么新奇的感觉

i feel something special about you

你令我感到特别

dreams are my reality

梦境是我的现实

a wonderous world where i like to be

渴慕的美妙世界

illusions are a common thing

幻想已归于平淡

i try to live in dreams

我试着活在梦中

although it's only fantasy

尽管这只是幻想

dreams are my reality

梦境是我的现实

i like to dream of you close to me

愿梦中与你亲近

i dream of loving in the night

我梦见夜晚相爱

and loving you seems right

爱仿佛如此自然

perhaps that's my reality

也许那就是现实


评论
热度(12)

© 流浪的龙 / Powered by LOFTER