流浪的龙

似乎大家今年过的不太好。如果需要树洞或者安慰,写电子邮件到460304395@qq.com,或者在评论里留下邮箱。愿我能安慰孤独的灵魂。此条长期有效。

Me And My Baby - Don Cavalli

Me And My Baby,一首上古神曲,边开车边听,连车都会左右摇摆的那种。歌手的声音神似毕姥爷,感觉走上了星光大道,看见毕姥爷穿的跟猫王一样,唱着劲歌热舞。这感觉真不知道是喜感还是悲伤。

Me and my baby, me and my gal

我和我的宝贝啊,我和我的姑娘啊!

We have a radio oh oh oh

我们有一个电台

To hear the sounds we love well

来听我们喜欢的歌曲

then use that be all, then oh

那就是我们的全部,哦

Chicken-washin' powder, sex and power

洗鸡粉,性交和力量

This record then that song

这唱片和音乐

To our questions they answer

回答给我们

and give us an opinion

并给我们灵感

Oh, me and my money, me and my gal

我和我的人民币啊,我和我的姑娘啊!

We bought a television

我们买了一个电视

To drive around the world in them things

来漫游世界

and make a radication

生根发芽

One live in the kitchen, one in the hall

一个在厨房,一个在大厅

One back in the ground, and one on the wall

一个在地上,一个上了墙

One in the garden, one in a room

一个在花园,一个在房间

One in a car pretty soon

一个开着车意气风发

Chicken-washin' powder, sex and power

洗鸡粉,性交和力量

Can't stop the boss religion!

根本停不下来

Serious gossip-wars sensation

玩着命的背后捅刀子

This is communication

只是我们交流方式

They're walkin' and talkin' and yakkin' and rappin' that thing!

他们边走边聊边扯蛋

They're walkin' and talkin' and yakkin' and keep on...rappin' that thing!

他们边走边聊边扯蛋

Hold it, baby! Hold it, I said

抓紧啊,宝贝

Same record, same old song

一样的唱片,一样的歌曲

Burn it baby, throw it away

烧了他,扔了它

You're pushing to conception

你快怀孕了!

Kitchen-chicken chowder, brain-washin' powder

厨房鸡杂烩,脑子正兴奋

Can't stop the boss revolution!

根本停不下来

Serious classic-cars temptation

老爷车魅力十足

What a combination

这组合碉堡了

They're walkin' and talkin' and yakkin' and rappin' that thing!

他们边走边聊边扯蛋

They're walkin' and talkin' and yakkin' and keep on...rappin' that thing!

他们边走边聊边扯蛋

Hold it, baby! Hold it, I said

抓紧啊,宝贝

Turn off the television

关掉电视

Hurry back! You better let us make

快回来,你最好让我们

Our own education

自我提升

One live in the kitchen, one in the back

一个在厨房,一个在后院

One bake in a box, one on the grass

你在炉子里烧烤,我在草坪上

One in the doorway, one in the cellar

你在过道里,我在地下室

Me and my baby, me and my gal

我和我的宝贝啊,我和我的姑娘啊!

Me and my baby, me and my gal

我和我的宝贝啊,我和我的姑娘啊!

Me and my baby, me and my gal

我和我的宝贝啊,我和我的姑娘啊!

Me and my baby, me and my gal

我和我的宝贝啊,我和我的姑娘啊!

Me and my baby, me and my gal

我和我的宝贝啊,我和我的姑娘啊!

Me and my baby, me and my gal

我和我的宝贝啊,我和我的姑娘啊!

Me and my baby, me and my gal

我和我的宝贝啊,我和我的姑娘啊!



评论(1)
热度(17)

© 流浪的龙 / Powered by LOFTER