流浪的龙

似乎大家今年过的不太好。如果需要树洞或者安慰,写电子邮件到460304395@qq.com,或者在评论里留下邮箱。愿我能安慰孤独的灵魂。此条长期有效。

Light A Fire - Rachel Taylor

       《Light A Fire》,点燃火把,演唱:Rachael Taylor(瑞切尔·泰勒)。未找到这首歌的相关信息。但是这是一首相当好的歌,歌手唱功了得。同时,歌词也很味道。面对生活,“无所畏惧,你已够好”。除了勇气,还有决绝。有些人就是不服输的。

You may say you're walking all by yourself

或许,你会说独自前行是你一贯的传承

Have no one else

独立,是最重要

Your life is deadly like a loaded gun

可你的生活如上膛之枪,摇摇欲坠

And you're shaking, love

还有你那颤抖的爱情

Don't shiver, don't give up

不要战栗,永不言弃

Don't quiver, you're enough

不要畏惧,你已够好

You will be just fine

一切都会重归于好

Tonight

今夜

Baby when it's cold outside

当窗外寒风凛冽

I will keep you warm

我会供你取暖

Save you from the storm

从风暴中力挽狂澜

I will light a fire

我将燃起火把

And the embers bright

让余烬点亮

Will guide you through the night

指引你穿过漫漫长夜

When it's cold outside

当窗外寒风凛冽

I will light a fire (fire)

我将燃起火把!

I will light a fire (fire)

我将燃起火把!

I will light a fire (fire)

我将燃起火把!

When it's cold outside

当窗外风雪交加,

I will light a fire

我将燃起火把。

Keep your bright eyes looking

用你澄澈的双眼

Up to the sky now

怅望天空吧

Cheer up, be proud

昂首挺胸

Walk strong like a soldier

视死如归

Onto the battleground

征战沙场

Breath in, breath out

放松自己

Don't shiver, don't give up

不要战栗,永不言弃

Don't quiver, you're enough

不要畏惧,你已够好

You will be just fine

一切都会重归于好

Tonight

今夜

Baby when it's cold outside

当窗外寒风凛冽

I will keep you warm

我会供你取暖

Save you from the storm

从风暴中力挽狂澜

I will light a fire

我将燃起火把

And the embers bright

让余烬点亮

Will guide you through the night

指引你穿过漫漫长夜

When it's cold outside

当窗外寒风凛冽

I will light a fire (fire)

我将燃起火把!

I will light a fire (fire)

我将燃起火把!

I will light a fire (fire)

我将燃起火把!

I will light a fire

我将燃起火把!

You've been at the bottom

你已无路可走,

Only surviving

唯有绝处逢生。

You decide who you are now

你的路由你自己选择,

I'm with you through everything

而我将会陪你生死与共。

Baby when it's cold outside

当窗外寒风凛冽

I will keep you warm

我会供你取暖

Save you from the storm

从风暴中力挽狂澜

I will light a fire

我将燃起火把

And the embers bright

让余烬点亮

Will guide you through the night

指引你穿过漫漫长夜

When it's cold outside

当窗外风雪交加

I will light a fire (fire)

我将燃起火把

I will light a fire (fire)

我将燃起火把

I will light a fire (fire)

我将燃起火把

When it's cold outside

当窗外风雪交加

I will light a fire

我将燃起火把


评论
热度(6)

© 流浪的龙 / Powered by LOFTER