流浪的龙

似乎大家今年过的不太好。如果需要树洞或者安慰,写电子邮件到460304395@qq.com,或者在评论里留下邮箱。愿我能安慰孤独的灵魂。此条长期有效。

Man On The Moon - 后海大鲨鱼

     《Man On The Moon 》,月亮上的人,演唱:后海大鲨鱼。也不知道是怎么找到后海大鲨鱼这支乐队,能找到这首挺惊喜的。 带着点迷幻色彩,唱着飞向月亮的歌。也不知道怎么会形容这首歌的美感,背后自然是有个美丽的女人。摇滚嫦娥。

Maybe this time you are here

或许这次你在这

Maybe this time I'm there

或许这次我在这

Maybe next time We're all wrong

或许下次我们都错了

We're all late

我们晚了

Maybe this time

或许在这次

Maybe next time

或许下次

Nobody knows

没人知道

I wanna go down the line

我想沿这条线走下去

I wanna go down the road

我想在这条路走下去

I wanna go down the line

我想沿这条线走下去

to find where in the world

去寻找新的世界

you are crying

你哭了

I wanna go down the line

我想沿这条线走下去

to find you

去找你

Maybe this time you are alone

也许这次你是孤单的

Maybe this time I'm alone

也许这次我是孤单的

Maybe next time we're all wrong

或许下次我们都错了

we're all late

我们晚了

Maybe this time

或许这次

Maybe next time

或许下次

It's on the road

在这条路

I wanna go down the line

我想沿这条线走下去

I wanna go down the road

我想在这条路走下去

I wanna go down the line

我想沿这条线走下去

to find where on the planet

去寻找星星

you are crying

你哭了

I wanna go down the line

我想沿这条线走下去

to find you

去找你

I will see you again

我们会再见的

I will see you again

我们会再见的

in another day

在以后

I will see you again

我们会再见的

in another town

在其他城市

I will see you again

我们会再见的

in another hotel room

在其他房间

I wanna go down the line

我想沿这条线走下去

I wanna go down the road

我想在这条路走下去

I wanna go down the line

我想沿这条线走下去

to find where on the moon

去找月亮

you are crying

你哭了

I wanna go down the line

我想沿这条线走下去

to find you

去找你

Maybe this time

也许这次

Maybe next time

也许下次


评论
热度(7)

© 流浪的龙 / Powered by LOFTER