流浪的龙

似乎大家今年过的不太好。如果需要树洞或者安慰,写电子邮件到460304395@qq.com,或者在评论里留下邮箱。愿我能安慰孤独的灵魂。此条长期有效。

Morning Light - Jonathan Jones

       Morning light ,晨光。一首很适合当起床铃声的歌。轻柔而治愈。刚刚的晨光唤醒沉睡的你,睁开惺忪的眼,伸个懒腰,听鸟儿欢叫,如此迎来新的一天。心情正好。

Morning light sweet morning light,

晨光 柔美的晨光

Be my strength till the day I die,

我一生力量的源泉

A brand new life for you and I,

你我的生活焕然一新

I see hope in the distant blue sky,

希望就在遥远的湛蓝天空

Darkness fades and life floods my veins,

黑暗消退 血液奔流

Birds they sing a sweet symphony,

鸟儿唱着动听的歌

Rise and awake the day's going to break,

起床了 一天就这样开始

Morning light sweet morning light,

晨光 柔美的晨光

Be my strength till the day I die,

我一生力量的源泉

A brand new life for you and I,

你我的生活焕然一新

I see hope in the distant blue sky,

希望就在遥远的湛蓝天空

My heart's been calling,

我的心在呼唤

In three different waves,

以不同的方式

My walls are falling,

我的心墙在崩塌

Be my strength to the final day,

给我力量 直至我生命的最后一天

My heart's been calling,

我的心在呼唤

In three different waves,

以不同的方式

My walls are falling,

我的心墙在崩塌

Be my strength to the final day,

给我力量 直至我生命的最后一天

Morning light sweet morning light,

晨光 柔美的晨光

Be my strength till the day I die,

我一生力量的源泉

A brand new life for you and I,

你我的生活焕然一新

I see hope in the distant blue sky.

希望就在遥远的湛蓝天空

 


评论
热度(17)

© 流浪的龙 / Powered by LOFTER